torsdag 31 mars 2016

Julaftons fyr

Både jag och årets Konsttriangeln är slut! Phu, vilken härlig helg!:)
Många besökare och mycket prat och funderingar kring motiv, tekniker mm, men också många trevliga samtal om allt och ingenting. Sådana där möten som bara berikar:)

Sex av mina tavlor hittade nya hem. Tre av dom var Julaftons fyr i Trosa skärgård.
Alla tre målade i min variant!

Akryl

Akvarell

Akvarell

Här är Brogården, en av Trosas vackra hus som ligger efter å-promenaden...

Den här tavlan utan titel, var det mycket stämning och funderingsprat runt...
Att inte sätta namn på allt ger verkligen utrymme för besökarens egna tolkningar, kul:)

Och till sist ett litet akvarellblad med "mina" katter...

Vad jag i övrigt hade med, får komma i nytt inlägg, måste ta lite bättre foton:)

Känns lika fantastiskt kul varje gång en tavla hittar ett nytt hem!
Tack för alla besök och all uppskattning!

Ha de gott så länge!












1 kommentar:

  1. Så roligt👏🏻och du är verkligen jätteduktig👍🏼lycka till.. Kramiz

    SvaraRadera